کد خبر: 1200610
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
فرماندار بهارستان در همایش تجلیل از ذاکرین و ستاشیگران اهل بیت (ع):
 اولین گردهمایی ذاکرین و ستایشگران اهل بیت (ع) و شعرای آئینی بهارستان با حضور آیت اله صدیقی امام جمعه موقت تهران، عبداله نوحی فرماندار ، ائمه جمعه شهرستان، بخشدار گلستان، روسای ادارات و جمعی از شاعران و مداحان در امامزاده باقر(ع) برگزار شد.
بهاره عشقی صابر

در این همایش که در آستانه فرا رسیدن ایام فاطمیه و با هدف تجلیل از ذاکرین و ستایشگران اهل بیت (ع)، برگزار شد، عبداله نوحی فرمانداربهارستان ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه گفت: باید جهاد تبیین که مورد تأکید مقام معظم رهبری است توسط مداحان و وعاظ در هیئات مذهبی مورد توجه باشد.

نوحی اظهار داشت: مداحان با برگزاری مراسم‌های مذهبی و دینی درشهرستان می‌توانند نقش مهمی را در سالم‌سازی محیط و ایجاد روحیه و نشاط داشته باشند.

وی در ادامه افزود: ظرفیت بسیار خوبی درشهرستان داریم تا با استفاده از ظرفیت مساجد، هیئات مذهبی شهرستان، ۱۲۵ هزار دانش آموز و جمعیت ۷۵۰هزارنفری شهرستان شور وعاشورایی بهارستان که برای ما یک فرصت مناسب است، بتوانیم شهرستان را به ظرفیت مطلوب با ارشاد و راهنمایی ائمه جمعه در حوزه فرهنگی برسانیم.

فرماندار بهارستان در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: همه وظیفه داریم برای برگزاری باشکوه انتخابات به میدان بیاییم و با هوشیاری و اطاعت محض از رهنمودها و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، نقشه‌های شوم دشمنان علیه انتخابات را خنثی کنیم. در پایان این همایش از تعدادی از مداحان و شاعران آیینی شهرستان تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار